Busstur til Alta – Hammerfest – Kautokeino

Dag 1

Kjører kl.08.00 – Nordkjosbotn, tar en kort stopp. Videre til Skibotnsenteret hvor vi får servert lunsj. Tar en liten stopp på gildetun også(kaffestopp)Forsetter deretter til Alta hvor vi tar inn på Rica Hotell med middag om kvelden.(454 km)

Dag 2

Etter frokost kjører vi over Sennalandet – Skaidi og til Hammerfest. Vi tar inn på Turistua og får servert en Lunsj(kl.12.00). Kl.13.00 får vi med oss en guide som guider oss rundt. Returnerer Skaidi- Lakselv- Karasjok hvor vi overnatter på Rica Hotell Karasjok med middag om kvelden.

Dag 3

Etter vi har spist frokost, kjører vi til Kautokeino hvor vi får servert en bidos på Thon Hotell og en guidet omvisning, ca.2 timer. Besøker også sølvsmia.(165 km) .Der overnatter vi på Thon Hotell med middag om kvelden.

Dag 4

Etter frokost kjører vi til Kilpis hvor vi tar en kort stopp. Deretter ned til Skibotn hvor vi spiser middag på LHL Senteret ca.kl.15.00. Etter middag setter vi kursen hjemover, Oteren- Nordkjosbotn- Bardufoss- Setermoen- Sjøvegan.(452 km)